Back home - Reisverslag uit Kessel, Nederland van Ruud en Jose - WaarBenJij.nu Back home - Reisverslag uit Kessel, Nederland van Ruud en Jose - WaarBenJij.nu

Back home

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ruud en Jose

06 November 2008 | Nederland, Kessel

We zijn alweer een halve week thuis en alweer helemaal gewend in het Nederlandse. De vallende blaadjes waren in het begin wel een beetje vreemd.

De reis naar Nederland is zonder problemen verlopen en op schiphol stonden onze ouders ons natuurlijk op te wachten.

Deze week maar meteen begonnen met het uitzoeken van de foto's, poeh wat een werk... maar ook dat gaat helemaal goed komen. Voor de nieuwsgierigen zullen we binnenkort nog wat foto's op internet plaatsen.

Als laatste willen we graag iedereen bedanken die ons de afgelopen 3 maanden via deze website gevolgd heeft. Het is namelijk erg leuk als je zo af en toe eens wat berichten kunt lezen uit Nederland.

Thanxxx!!!!

Oh ja, als we binnenkort weer verhalen op deze site komen zijn we aan een nieuwe reis begonnen........................................................haha, zal we weer ff duren voor we weer gaan.

• 06 November 2008 - 20:22

Tjeu:

Welkom terug in ons kikkerlandje. Probeer nog zo lang mogelijk te genieten van de reis, want die zal onvergetelijk blijven. Wat zijn wij toch gelukkige mensen dat wij veel van de wereld met eigen ogen kunnen zien en ontdekken.

• 06 November 2008 - 20:56

Berty:

Hoi Ruud en José

Succes met acclimatiseren en we zijn erg benieuwd naar de foto"s

Groetjes Hans en Berty