Foto´s - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Ruud en Jose - WaarBenJij.nu Foto´s - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Ruud en Jose - WaarBenJij.nu

Foto´s

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ruud en Jose

22 Augustus 2008 | Ecuador, Baños

Dit keer geen bericht, maar alleen foto´s. Wat we afgelopen dagen gedaan hebben (quilotoa loop) komt in het volgende verhaal.

Hier de links naar de foto´s:

Quito: http://www.mijnalbum.nl/Album=UMKRVKXR

• 23 Augustus 2008 - 11:11

Karin:

Zaterdag 23-08. 12.45uur.
    Hoi Jose en Ruud.
    Hele mooie foto's zijn het.Wat erg voor dat beest(wat is het eigenlijk) in Mercado.
    Ben vol spanning aan het wachten hoe de quilotoa loop was.
    Geniet en een dikke knuffel van Karin.

• 23 Augustus 2008 - 12:00

R&B:

erg mooie foto's!!
    volop genieten daar..
    x Bert en Ruth

• 23 Augustus 2008 - 12:06

Wilke & William:

Wat een geweldige foto's zeg! Wat een mooi landschap! Veel plezier verder! Gaan wij hier verder genieten van het regenachtige hollandse weer!

William & Wilke

Laura en Niels

• 23 Augustus 2008 - 16:16

Karla:

Wat een mooie foto's!
    En wat een gave kettingen hebben ze daar
    (Otavalo, eerste foto) hebben jullie die toevallig al voor mij gekocht :P!
    Veel plezier & geniet ervan!

xxx karla

ps. Ik mis jullie toch al een beetje!

• 24 Augustus 2008 - 16:34

Mientje:

Wauw, super mooie foto's, ik heb de sfeer kunnen proeven en ervan genoten. Ben erg benieuwd naar het reisverslag. Heel veel groetjes

• 25 Augustus 2008 - 09:15

Ruud Jacobs:

Hoi José & Ruud,

Wat geweldig toen ik hoorde wat jullie hebben ondernomen. Ik dacht dat moet ik volgen, dus heeft Henk mij de site doorgemaild.
    Prachtige foto's en zeker het landschap. Ben jaloers op jullie. Heel veel reisplezier en geniet er van, maar dat zeker wel lukken.

Groetjes Marjó & Ruud.

• 25 Augustus 2008 - 19:04

Berty:

Wat een prachtige foto's zo krijgen wij een hele goeie indruk van al het moois dat wij hier moeten missen.

• 25 Augustus 2008 - 19:04

• 25 Augustus 2008 - 19:05

• 27 Augustus 2008 - 21:35

Ton Franssen:

Hallo Ruud en José. Als ik de verslagen lees en en foto's zie, dan zie ik dat jullie het heel goed naar jullie zin hebben. Ook kan ik me heel goed iets voorstellen bij jullie reis. Geniet er maar met volle teugen van, want het gaat snel.
    De link die de pastoor legde tijdens de begrafenismis van het kaarsje van jullie in Ecuadoor deed me wel wat. Oma zou het fantastisch gevonden hebben. Overigens was het een mooie dienst, dankzij mijn broers en zussen ( foto op printje en text waren van Pierre )
    Vriendelijke groet, en nog veel plezier. Tot horens.
    Ton Franssen ( ook namens Hannie )

• 30 Augustus 2008 - 20:03

Geert En An:

Hola Ruud

Buen vacaciones. No mucho tomar cerveza, he? Solo midar a las chicas Ecuador.
    Recuerdos a Jose,
    hasta luego Geert.

Wij kijken uit naar jullie foto's en reisverslag, jullie foto 's zijn ongelooflijk mooi. We hebben vandaag het nieuwe optrekje van Ruth en Bert bewonderd. Erg leuk zeg! Zorg goed voor elkaar en tot in november. Annie en Geert