Zuid Peru, - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Ruud en Jose - WaarBenJij.nu Zuid Peru, - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Ruud en Jose - WaarBenJij.nu

Zuid Peru,

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ruud en Jose

10 September 2008 | Peru, Arequipa

Ja,ja we zijn zojuist aangekomen in Arequipa, het zuidelijkste punt van onze reis door peru!

Door een klein foutje (de bus ging om 6 Pm en niet om Am) hadden we niet de bus overdag maar per ongeluk een nachtbus. Hierdoor hebben we gister nog een dagje in Lima kunnen rondkijken.
Maar de nachtbus was niet zomaar een nachtbus. Leren stoelen, 3 in plaats van vier in een rij, voetenbankje, tv, en.... Avondeten en ontbijt. Niet echt een verkeerd foutje, bovendien heeft deze fout ons ook nog ongeveer 20 dollar bespaard. En echt lekker kunnen slapen.

Het is hier nu 10uur in de ochtend, alle tijd om de stad in te gaan en plannen te maken voor de komende dagen. We laten weer horen wat het geworden is!

Groetjes José en Ruud

• 10 September 2008 - 20:16

Karin:

Hoi Jose en Ruud,
    Wat een geluk bij een ongeluk.Ik hoor wel wat jullie plannen zijn.
    Knuffel Karin.

• 11 September 2008 - 07:33

Tonny:

Heel veel plezier bij jullie nieuw geplande trektocht.
    kus en knuffel

• 11 September 2008 - 11:53

Johan En Marijke:

Nou, nou, eerst dat resort in Ecuador, nu weer een luxe bus... Volgens mij houden jullie het daar wel vol, succes nog met het maken van de volgende plannen!

• 11 September 2008 - 15:21

Anke:

Klinkt erg relaxed, voor een backpacker zeker!! Geniet er van! x x

• 11 September 2008 - 18:59

Mientje En Thuur:

Huh !!!
    Ik snap iets niet.
    Jullie hebben mij vertelt dat jullie gingen backpacken en dan een nacht in een bus met leren stoelen etc.!! Succes met het maken van de plannen en ik ga ervan uit dat jullie er weer iets moois en spannends van maken. Geniet ervan.

• 11 September 2008 - 20:35

Berty:

Veel succes met jullie nieuwe plannen en ik zou zeggen maak nog een paar van die leuke foutjes.